Als gaststad van het Eurovisie Songfestival heeft Rotterdam zowel nationaal als internationaal een visitekaartje van formaat afgegeven. Wat een spektakel, wat een show! Studio Vollaers/Zwart tekende voor het ontwerp van de aankleding van de stad en FaberExposize/LENN mocht dit sterke concept uitvoeren. Citydressing met een hoofdletter C!
Maak jouw citymarketing zichtbaar
FaberExposize brengt een stad tot leven. Ons werk in citydressing zorgt voor een naadloze integratie van jouw evenementen in het stadsbeeld. Wij leggen een duurzame infrastructuur van reclamedragers aan, klaar om de stad snel in één uniforme sfeer te hullen voor evenementen zoals het North Sea Jazz Festival, de marathon van Rotterdam en het Eurovisie Songfestival. Gebouwen inpakken? Winkeletalages bestickeren? Spectaculars installeren? Niks is ons te gek om een stad aantrekkelijk te maken en bezoekers te informeren.
Samen sterk met LENN
Voor de uitvoering van deze visuele klussen werken we nauw samen met LENN, onze gespecialiseerde divisie voor Citydressing & Events. LENN is volledig gericht op citymarketing en is hierin de expert. Bij FaberExposize hebben we al deze activiteiten binnen LENN ondergebracht, wat een synergie creëert tussen onze strategische aanpak en LENN’s uitvoerende precisie. Hierdoor kunnen we niet alleen de hardware plaatsen en onderhouden, maar ook vlaggen en andere communicatiedragers in- en uithangen, wat een onuitwisbare indruk maakt.
Benieuwd wat we samen kunnen bereiken?
Laat je adviseren door een van onze retail adviseurs
City projecten
Een greep uit de projecten waar wij trots op zijn!
Voor de aankleding van een evenement als de Marathon van Rotterdam komt heel wat kijken. Bij de Marathon van Rotterdam lopen ieder jaar “naast de nationale top” ook de internationale toppers mee. Met een deelnemersveld van ruim 15.000 lopers is het een geweldig event. Wij zijn er trots op om betrokken te zijn bij de aankleding.