Van 16 t/m 22 april 2022 vonden in Den Haag de Invictus Games plaats, die door bijna honderdduizend bezoekers werden bezocht. Daarnaast was er grote belangstelling van de binnen- en buitenlandse media. Bij de Invictus Games namen meer dan 500 militairen en oud-militairen uit 20 landen het tegen elkaar op, in een reeks uitdagende sportwedstrijden. In eerste instantie ging het hierbij niet om het winnen van medailles, maar om de weg naar herstel van de militairen. In het Zuiderpark in Den Haag was een gigantisch sportdorp opgebouwd, de Sportcampus, waar deze week enorm veel te beleven was. Oók als je geen kaartje had voor de diverse sportonderdelen. Luisteren naar optredens van militaire orkesten, bolderen en abseilen op een klimmuur, boogschieten, BMX’en op een pumptrack, meezingen met Nederlandse rockartiesten, je vergapen aan een F16-straaljager of meedoen aan sporten voor mensen met een beperking. FaberExposize | LENN verzorgde in opdracht van TIG Sports niet alleen de aankleding van het evenement, maar ook die van de stad Den Haag. Een grootschalig en veelzijdig project, precies waar onze divisie events- & citydressing, zo goed in is.
Projecten waar wij trots op zijn
We zijn veel onderweg. Of het nou een project in de randstad is, langs de landsgrens of daarbuiten – klanten weten ons te vinden. Uit verschillende branches vertrouwen zij hun printvraagstuk ons toe, en hebben wij altijd een oplossing. Benieuwd welke projecten opleverden? Kijk gerust even verder.
In opdracht van Faircom Media heeft FaberExposize het Elicium Centre Amsterdam RAI bestickerd. Deze keer werd zowel de Holland zijde, als de Europa zijde voorzien van promotioneel stickermateriaal. Met 2 montageteams zijn er 2 stickers van ruim 34 meter breed en bijna 6 meter hoog geplakt.
Winnen, doe je eenvoudiger als het publiek achter je staat en in de sfeer is. PSV speelde op dinsdag 23 juli de thuiswedstrijd tegen FC Basel in de derde voorronde van de Champions Leaque. Om het publiek voor deze belangrijke wedstrijd in de sfeer te laten komen kregen alle supporters een mooie rode zwaaivlag met daarop het logo van de club. Deze werden voorafgaand aan de wedstrijd keurig over ieder stoeltje in het stadion gehangen. PSV trainer, Mark van Bommel, loofde na afloop van de gewonnen wedstrijd het publiek. “Het publiek tilde ons over het dode punt heen, door achter de ploeg te gaan staan”, vervolgt de coach. “We hebben samen de overwinning verdiend.” Als signpartner van PSV verzorgde FaberExposize Eindhoven de productie van deze fanvlaggen.
Het nieuwe kantoor van Buma Stemra werd geheel in het jasje gegoten van de evenementen waar ze mee werken. Een aantal wanden werden voorzien van frames met doeken. Niet alleen werd hierdoor de ruimte voorzien van een warmer gevoel, maar tevens een boodschap overgedragen.
Voor de aankleding van een evenement als de Marathon van Rotterdam komt heel wat kijken. Bij de Marathon van Rotterdam lopen ieder jaar “naast de nationale top” ook de internationale toppers mee. Met een deelnemersveld van ruim 15.000 lopers is het een geweldig event. Wij zijn er trots op om betrokken te zijn bij de aankleding.
Het festival waar in drie dagen het verleden, heden én de toekomst van de jazz langskomen. FaberExposize verzorgt voor dit evenement al meer dan 10 jaar de gehele Citydressing in Rotterdam.
Jouw winkel in een nieuw jasje Met meer dan 90 winkels is er altijd wel een Phone House bij jou in de buurt. In de komende maanden zullen de winkels allemaal een metamorfose ondergaan. FaberExposize mag in opdracht van Phone House deze restyling naar de nieuwe huisstijl uitvoeren. De winkels zullen voorzien worden van een vernieuwd of aangepast interieur en van compleet nieuwe signing. Het is de planning om 4 winkels per week om te bouwen en dan zal dit project in januari 2021 worden afgerond.
Andere sectoren waarin we actief zijn
Bekijk onze wereldwijde locaties voor onze diensten
FaberExposize brengt een stad tot leven. Ons werk in citydressing zorgt voor een naadloze integratie van jouw evenementen in het stadsbeeld. Wij leggen een duurzame infrastructuur van reclamedragers aan, klaar om de stad snel in één uniforme sfeer te hullen voor evenementen zoals het North Sea Jazz Festival, de marathon van Rotterdam en het Eurovisie Songfestival. Gebouwen inpakken? Winkeletalages bestickeren? Spectaculars installeren? Niks is ons te gek om een stad aantrekkelijk te maken en bezoekers te informeren.
De aankleding van een evenement is cruciaal voor de sfeer en de beleving van de gasten. Wij begrijpen dat. Onze specialisten bij zusterbedrijf LENN, onderdeel van onze divisie Events & Citymarketing, zorgen ervoor dat geen detail over het hoofd wordt gezien. Van indrukwekkende doeken tot nauwkeurige bewegwijzering – wij gaan altijd voor het perfecte plaatje.