De aankleding van een evenement is cruciaal voor de sfeer en de beleving van de gasten. Wij begrijpen dat. Onze specialisten bij zusterbedrijf LENN, onderdeel van onze divisie Events & Citymarketing, zorgen ervoor dat geen detail over het hoofd wordt gezien. Van indrukwekkende doeken tot nauwkeurige bewegwijzering – wij gaan altijd voor het perfecte plaatje.
Als gaststad van het Eurovisie Songfestival heeft Rotterdam zowel nationaal als internationaal een visitekaartje van formaat afgegeven. Wat een spektakel, wat een show! Studio Vollaers/Zwart tekende voor het ontwerp van de aankleding van de stad en FaberExposize/LENN mocht dit sterke concept uitvoeren. Citydressing met een hoofdletter C!
We brachten onder andere een 10 kilometer lang Sing Along-lint aan van het Centraal Station via de Erasmusbrug tot aan Ahoy en verwerkten 20 kilometer stickertape op winkelruiten. Rotterdam onderging een kleurrijke metamorfose! En dat alles geheel circulair: we gebruikten gerecyclede, pvc-vrije materialen, die na afloop ook weer hergebruikt gaan worden. Dubbel duurzaam dus.