Een nieuwe huisstijl betekent dat huidige huisstijldragers verouderd zijn. Dat was ook het geval voor de grootste Nederlandse franchiseformule in de consumentenelektronica: Electro World. Dus moesten alle vestigingen gepimpt worden. Wie ze vroegen om deze klus van formaat op te pakken? FaberExposize, natuurlijk! De keten is na het onderbrengen van de Euronics winkels onder de Electro World-vlag, uitgegroeid tot de grootste elektronicaketen van ons land. En dat vroeg om een nieuwe identiteit en uitstraling van het merk. Dus ondergingen de winkels een flinke metamorfose. Van binnen- en buitenreclame, signing, autobestickering tot vlaggen – we lieten allerlei dragers opvallen. Zo kunnen consumenten niet meer om Electro World heen.
Projecten waar wij trots op zijn
We zijn veel onderweg. Of het nou een project in de randstad is, langs de landsgrens of daarbuiten – klanten weten ons te vinden. Uit verschillende branches vertrouwen zij hun printvraagstuk ons toe, en hebben wij altijd een oplossing. Benieuwd welke projecten opleverden? Kijk gerust even verder.
In de Belgische Ardennen is het luxury Hillview Resort Grandvoir voorzien van wayfinding op het park. Voor het park hebben we o.a. een aluminium welkomstzuil en lichtbak ontwikkeld in roestlak welke over verloop van tijd zal oxyderen maar het materiaal niet aantast.
Voor Masterchef Peter Lute realiseerde FaberExposize onlangs de metamorfose van restaurant de Kruidfabriek naar Fetevis! Dochters Sarah en Isabelle gaan namelijk met een nieuw elan het restaurant gestalte geven met “FeteVis,” oftewel vis in de hoofdrol in dit nieuwe restaurant. En bij een nieuw elan hoort natuurlijk ook een nieuwe branding, look & feel! FaberExposize monteerde daarvoor op de kruidenkas het nieuwe logo in groot formaat en realiseerde een slimme metamorfose van alle balies en meubelen. Dit door met geborstelde aluminium panelen de interieurstukken een ware makreel-vissen huid te geven. We wrapten de entree van het restaurant met een detail uit het logo en produceerden tal van kleine huisstijldragers om het geheel compleet te maken.Wij wensen Sarah & Isabelle veel succes met hun nieuwe restaurant!
Muzikale metamorfose Vooraanstaand producent van blaasinstrumenten Conn Selmer opent deze zomer haar prachtige nieuwe Demo Center in Lijnden. Vorige maand werd FaberExposize benaderd om een ware metamorfose te realiseren in een van de testruimtes bij Terpstra Muziek – Drumland. Vraagstuk: Aankleden democenter: Akoestiek – Branding – Visuals – Wallpaper met New York brickwall – freesteksten, and fast please! Aanpak: Naadloos geprint behang, freesteksten voor een 3D effect, lightboxen met visuals, en akoestische panelen aan het plafond en rondom in de koof met logo’s. Allemaal gelukt! De collectie blaasinstrumenten is per 1 juli beschikbaar dus kom gauw eens een trompet, sax of trombone proberen in Lijnden. De loftrompet die Conn Selmer voor het team van FaberExposize blies na afloop klonk fantastisch!!!!
Een frisse start: ASICS breidt uit FaberExposize tekende als printpartner voor de visuele beleving. Het sportmerk ASICS heeft haar hoofdkantoor in Hoofddorp tijdelijk uitgebreid met zo’n 100 werkplekken op een externe locatie. Hiervoor heeft Rever in een zeer kort tijdsbestek het interieur ontworpen en gerealiseerd, waarbij FaberExposize als printpartner tekende voor de visuele beleving. De verdieping die ASICS heeft gehuurd als extra huisvesting, was gedateerd en opgedeeld in vele kleine ruimtes. Interieurarchitect Jaytee van Veen en technisch tekenaar Gabriel Batenburg hebben er een open, corporate werkvloer van gemaakt met frisse werkplekken, aangevuld met diverse ontmoetingsplekken en transparante vergaderruimtes. Alle ruimten kregen de sportieve look and feel die bij het merk ASICS past, vergelijkbaar met het hoofdkantoor.
Langs de route: sfeer & sport Aankleding wielerronde Amstel Gold Race. Een jaarlijks terugkerend evenement aangekleed door FaberExposize. Langs een groot gedeelte van de route werden spandoeken geplaatst op onder ander dranghekken.
Visual storytelling met printed scenography Dior Couture Spring Summer presentatie tijdens de Paris Fashion Week. Design by Bureau Betak, Printed scenography by FaberExposize.
Seizoenssfeer in ANWB winkels Aankleding ANWB winkels Nederland. FaberExposize is door de ANWB in de arm genomen om de bestaande, en nieuwe winkels, te voorzien van seizoens-aankleding. FaberExposize zorgt naast de montage, ook voor de opslag en onderhoud van de gebruikte doeken.
Andere sectoren waarin we actief zijn
Bekijk onze wereldwijde locaties voor onze diensten
FaberExposize brengt een stad tot leven. Ons werk in citydressing zorgt voor een naadloze integratie van jouw evenementen in het stadsbeeld. Wij leggen een duurzame infrastructuur van reclamedragers aan, klaar om de stad snel in één uniforme sfeer te hullen voor evenementen zoals het North Sea Jazz Festival, de marathon van Rotterdam en het Eurovisie Songfestival. Gebouwen inpakken? Winkeletalages bestickeren? Spectaculars installeren? Niks is ons te gek om een stad aantrekkelijk te maken en bezoekers te informeren.
De aankleding van een evenement is cruciaal voor de sfeer en de beleving van de gasten. Wij begrijpen dat. Onze specialisten bij zusterbedrijf LENN, onderdeel van onze divisie Events & Citymarketing, zorgen ervoor dat geen detail over het hoofd wordt gezien. Van indrukwekkende doeken tot nauwkeurige bewegwijzering – wij gaan altijd voor het perfecte plaatje.