LENN de ‘signtuners’ verder onder de vlag van FaberExposize Wij zijn verheugd te kunnen melden dat LENN de ‘signtuners’ vanaf 1 augustus haar werkzaamheden voortzet onder de vlag van FaberExposize. De uitbraak van het coronavirus heeft gezorgd voor zware tijden in de evenementensector. Een pareltje in deze markt, als LENN dreigde hier de dupe van te worden. Gelukkig blijven zij door deze overname nu behouden. FaberExposize versterkt hiermee haar positie in de evenementenwereld. LENN heeft een uitstekende reputatie als het gaat om de aankleding van evenementen. Kwaliteit, oog voor detail en de geweldige projectmanagement van A tot Z zijn hierbij kenmerkend. “Onze mogelijkheden worden enorm vergroot. Dit daar LENN beschikt over een uitgebreid assortiment verhuurbare dragers van prints, denk hierbij aan poorten, zuilen, pilaren, billboards en skytubes.” aldus Eric Verkerk , algemeen directeur FaberExposize. “Maar ook de enthousiaste crew van zeer vakkundige mensen vormt een belangrijk onderdeel, dat de combinatie van LENN en FaberExposize zo sterk maakt.” Met deze uitbreiding bieden we echt één totaalaanbod met optimale kwaliteit, flexibiliteit en snelheid in een dynamische markt.
Het laatste nieuws van Faberexposize
Maak van jouw bus, vrachtwagen, auto of boot een reclameobject Swipen of wegzappen is voor medeweggebruikers onmogelijk en daarom is autoreclame een uiterst effectief middel. Dat blijkt ook uit onafhankelijk onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Wanneer je dagelijks met een bestickerde bedrijfsauto over drukke wegen rijdt, levert dat jou gemiddeld 160.000 contactmomenten per maand op. Dat zijn er een kleine 2 miljoen per jaar! Ongelofelijk toch? En wat voor jouw business misschien nog belangrijk is, doordat je naar jouw bedrijf en klanten rijdt, bereik je veel mensen in de regio waar jezelf actief bent. Door het hoge bereik en de relatief lage investering is autoreclame één van de goedkoopste manieren om naams- en merkbekendheid te creëren. Wilt jij zichtbaarder zijn met je bedrijf? Kom dan eens langs bij FaberExposize. Wij kunnen jouw autoreclame op verschillende manieren uitvoeren, van alleen een logo tot een compleet full colour beprinting. Niets is voor ons te gek en we geven jouw bedrijfswagen graag een unieke uitstraling. Waarom bij FaberExposize? Wij begeleiden het hele traject van ontwerp tot oplevering en we adviseren jou daar waar nodig. Wij hebben een team van zeer ervaren specialisten, die de bestickering of folies met uiterste precisie aanbrengen. Om de levensduur van de prints nog extra te verlengen kan er een microscopisch dunne beschermlaag op worden aangebracht, voor het behoud van kleur en bescherming tegen weersinvloeden en wasbeurten.
Ruimtes die energie geven Creëer meer sfeer in je bedrijf met de texframes van FaberExposize. Door deze oplossing behoren saaie witte gangen of andere werkruimtes tot het verleden. Geef de vergaderzaal een thema of vrolijk uw bedrijfskantine op met een prachtige full colour print. Texframes zijn aluminium profielen die van de plint tot aan het plafond kunnen worden aangebracht. In het frame wordt een full colour bedrukt doek gespannen. Hangt het frame, dan is het doek zeer eenvoudig te plaatsen. Het trekt zichzelf automatisch strak. Hierdoor is het dus ook mogelijk om het doek per seizoen of voor feestdagen zelf te wisselen. Je bestelt gewoon een nieuwe print van hetzelfde formaat. Dus geef jouw bedrijf kleur en maak het tot een inspirerende werkomgeving met een texframe. Een fijne werkplek verhoogt de productiviteit! De invloed van een fijne werkplek voor je medewerkers is groot. Uit verschillende onderzoeken komt naar voren dat dit ze niet alleen gezonder en gelukkiger maakt maar ook tot wel 17% productiever! Een fijne werkplek (45%) scoort een derde plek als je kijkt naar factoren die belangrijk zijn om bij een nieuwe werkgever te gaan werken. Dit na beloning (58%) en werkzekerheid op lange termijn (48%). Ook klanten beoordelen een bedrijf gemiddeld 10% hoger bij een positieve werkomgeving. Reden genoeg om hier iets aan te doen lijkt ons. Leuk, maar wat kost dat dan? Texframes (frame plus doek) bestelt u al voor € 50,- per m2. Wil jij een bestaand doek vervangen? Dan kost dat slechts € 25,- per m2. Een kantoorwand van 3 x 5 meter breed kunt u dus al van een frame met wand vullende foto voorzien voor € 750,-. Natuurlijk kunnen wij het frame ook voor jou komen installeren.
Trotse winnaar van de SignAward De SignAward verkiezing is het Gouden Kalf, Edision én Televizierring van de Signbranche. Deze vond plaats in het Theater Musis in Arnhem. Uit alle inzendingen is, door een vakjury, FaberExposize LENN gekozen tot beste signproject van de afgelopen twee jaar met het project: Aankleding Dutch Grand Prix Formule 1 Zandvoort. Wij hebben met trots deze vakprijs in ontvangst genomen. Gekozen worden door collega’s als Overall Winnaar is een erkenning van onze prestaties en geeft aan dat we een toonaangevende rol spelen in onze industrie. Het geeft bevestiging van onze capaciteiten en kwaliteiten waarmee we indrukwekkende projecten onder moeilijke omstandigheden keer op keer tot een succes weten te brengen. Wij zijn er trots op!
De supersterren van G-Star in beeld Recent hebben wij het hoofdkantoor van G-star in Amsterdam voorzien van de nieuwe denim herfst 2022 campagne. Het denimmerk heeft dit keer supermodel Cara Delevingne als eyecatcher in beeld. Vanwege haar rebelse karakter en vele gezichten past ze helemaal in de talentenrij waarmee G-star samenwerkt. Pharrel Williams, Magnus Carlsen, Max Verstappen en Snoop Dogg gingen haar al voor. Met de Cara Delevingne campagne worden alle grenzen weer verlegd en daar doen wij graag aan mee met deze enorme eyecaher langs de ring a10. Naast de printproductie, speciale confectie en het monteren, demonteren wij het Frontlit geveldoek ook. In samenwerking met één van onze vaste leveranciers is bovendien een recycling programma voor het doek opgesteld. Met een oppervlakte van 585 m² heeft dit doek een gewicht van ongeveer 160 kilo en is recycling de moeite waard!
Een duurzame treinreis naar de sneeuw Internationaal treinreizen is nog nooit zo magisch geweest. ‘’De enige manier om een trein te halen is de trein ervóór te missen’’. De TUI Ski Express is een directe dienst naar de Oostenrijkse Alpen die via Amsterdam en Utrecht over de rails rijdt. Deze duurzame treinreis heeft naast de voordelen van gratis bagage meenemen, overnachten en ontbijten de optimale wintersportsfeer door de vrolijke sneeuwsterren die wij op de panoramische ramen gemonteerd hebben. Met onze ervaren monteurs hebben wij deze comfortabele rit omgetoverd naar een magische wintersport experience.
Harten raken met de POS Valentijnscampagne Een (Instore) POS pakket maken waar je vlinders in je buik van krijgt? Wij helpen je graag met het selecteren van de juiste middelen om jouw klanten te bereiken met een op maat gemaakt activatie pakket! Een campagne wordt immers pas écht effectief en succesvol als je kiest voor de juiste middelenmix. Met Valentijn draait alles om de liefde, maar wist je dat de kleur rood ook wordt geassocieerd met energie, kracht, verlangen en ATTENTIE … daarom extra reden om met de kleur rood te gebruiken om je activatie van je campagne je stimuleren. Een kleine greep uit onze campagne ondersteunende producten: Beachflags, banners, plafond panelen, raam- vloer stickers, toonbank displays en bijvoorbeeld showcards. Kom je er zelf niet uit? Ons creatieve team bedenkt of stelt graag met jou de juiste middelen samen om een succesvolle campagne neer te zetten. Wist je dat wij jouw POS pakket ook helemaal groen kunnen uitvoeren? Dit doen we onder onze merknaam Fairlyn. Fairlyn is een productlijn met de meest duurzame oplossing in zijn categorie.
Expositie 100-jarig bestaan NLDigital Een ruimtelijke tijdlijn om het 100-jarig bestaan van NLDigital te vieren. NLDigital werd in 1922 opgericht als de VIFKA, een vereniging voor de opkomende branche van kantoormachines. Met het design van STUDIO &Lotte hebben we de geschiedenis van NLDigital visueel gemaakt. Je loopt letterlijk langs twaalf hoogtepunten uit de geschiedenis. Van de typemachine tot de eerste computer voor thuis, naar de ontwikkeling van het internet en de evolutie van de mobiele telefoon. Deze ontwikkeling is te zien in de efficiency tentoonstelling. Tijdens een ontwerp van een tentoonstelling kun je met behulp van diverse soorten signing laten zien wat je wilt uitstralen. Uiteraard werkt een presentatie beter met de juiste signing. Bij exposities of tentoonstellingen is (net zoals bij evenementen) bewegwijzering een onmisbaar onderdeel. Raamstickers of snijteksten, vloerstickers, navigatiebordjes en muurvisuals. Dit zijn allemaal onderdelen die het mogelijk hebben gemaakt om het ontwerp van deze expositie te realiseren.
In de vakantiesferen Het beurzen seizoen is weer van start gegaan. Voor ons geen reden voor vakantie. Maar voor het ultieme vakantiegevoel ga je natuurlijk naar de Vakantiebeurs bij jaarbeurs, Utrecht. Hier kun je sinds de jaren ’70 in januari wegdromen in de sferen van je volgende bestemming en alvast voorproeven hoe het lokale eten smaakt. Alle exposanten of standhouders delen hier informatie over de mooiste bestemmingen wereldwijd. Wil je het volgende beursstand project grafisch tot in de puntjes geregeld hebben? Of heb je uitdagende en speciale wensen? We bespreken het idee en maken graag een uitgewerkt plan. Als beursdeelnemer kun je ervoor kiezen om je stand te laten ontwerpen/ inrichten door een externe partij. Bijvoorbeeld Lasso Events. Voor onze opdrachtgever Lasso hebben wij de stand van de GGD en het Ministerie van BuZa medemogelijk gemaakt. Dit hebben wij gedaan door de muur te voorzien van een print op Airtex. Ter ondersteuning hebben wij de klant geholpen met een extra besteld printdoek, binnen 6 uur geleverd op locatie in Utrechtt. Zo doen we dat bij FaberExposize!