Trotse winnaar van de SignAward De SignAward verkiezing is het Gouden Kalf, Edision én Televizierring van de Signbranche. Deze vond plaats in het Theater Musis in Arnhem. Uit alle inzendingen is, door een vakjury, FaberExposize LENN gekozen tot beste signproject van de afgelopen twee jaar met het project: Aankleding Dutch Grand Prix Formule 1 Zandvoort. Wij hebben met trots deze vakprijs in ontvangst genomen. Gekozen worden door collega’s als Overall Winnaar is een erkenning van onze prestaties en geeft aan dat we een toonaangevende rol spelen in onze industrie. Het geeft bevestiging van onze capaciteiten en kwaliteiten waarmee we indrukwekkende projecten onder moeilijke omstandigheden keer op keer tot een succes weten te brengen. Wij zijn er trots op!
G-star herfst 2022 campagne
De supersterren van G-Star in beeld
Recent hebben wij het hoofdkantoor van G-star in Amsterdam voorzien van de nieuwe denim herfst 2022 campagne. Het denimmerk heeft dit keer supermodel Cara Delevingne als eyecatcher in beeld. Vanwege haar rebelse karakter en vele gezichten past ze helemaal in de talentenrij waarmee G-star samenwerkt. Pharrel Williams, Magnus Carlsen, Max Verstappen en Snoop Dogg gingen haar al voor. Met de Cara Delevingne campagne worden alle grenzen weer verlegd en daar doen wij graag aan mee met deze enorme eyecaher langs de ring a10. Naast de printproductie, speciale confectie en het monteren, demonteren wij het Frontlit geveldoek ook. In samenwerking met één van onze vaste leveranciers is bovendien een recycling programma voor het doek opgesteld. Met een oppervlakte van 585 m² heeft dit doek een gewicht van ongeveer 160 kilo en is recycling de moeite waard!