Wellicht heb je ze al eens gezien: onze witte tiewrap recycle emmers. Bij iedere klus krijgt onze crew bij zowel de opbouw als de afbouw deze bakken mee om daar alle resten van de tiewraps in te verzamelen.
Nieuwe huisstijl
Het oude LENN-logo is in een nieuw fris jasje gestoken! Na vijftien jaar heeft het ‘blokkenlogo’ plaatsgemaakt voor groene kleuren. Zo zijn wij nog duidelijker aanwezig op de evenementen. Onze bussen zijn gewrapt in kleuren die er duidelijk uitspringen. Daarnaast heeft onze crew kleding met ons nieuwe logo gekregen.
Klaar voor de toekomst
Met de nieuwe huisstijl viert LENN dat we klaar zijn voor de toekomst. Het ontwerp van Studio Wonder onderstreept de nieuwe weg die LENN is ingeslagen na de overname door FaberExposize. Voor de ontwikkeling van onze huisstijl is er een visuele combinatie gemaakt van onze naam met onze signing, de corebusiness van LENN. Signing staat symbool voor het omlijsten van objecten, locaties en bouwwerken. Het tijdelijk beplakken, ergens iets voor en/of over hangen heeft Studio Wonder via de letters vertaald naar een beeldtaal. Het concept is in een metaforische notendop dat LENN alle projecten van begin (de letter L) tot eind (de Letter N) voltooit. De rode verticale streep in het logo symboliseert de verbintenis met FaberExposize.
Met deze mooie verandering kon natuurlijk een nieuwe website ook niet te lang op zich laten wachten. Daarom welkom op deze site!