Harten raken met de POS Valentijnscampagne Een (Instore) POS pakket maken waar je vlinders in je buik van krijgt? Wij helpen je graag met het selecteren van de juiste middelen om jouw klanten te bereiken met een op maat gemaakt activatie pakket! Een campagne wordt immers pas écht effectief en succesvol als je kiest voor de juiste middelenmix. Met Valentijn draait alles om de liefde, maar wist je dat de kleur rood ook wordt geassocieerd met energie, kracht, verlangen en ATTENTIE … daarom extra reden om met de kleur rood te gebruiken om je activatie van je campagne je stimuleren. Een kleine greep uit onze campagne ondersteunende producten: Beachflags, banners, plafond panelen, raam- vloer stickers, toonbank displays en bijvoorbeeld showcards. Kom je er zelf niet uit? Ons creatieve team bedenkt of stelt graag met jou de juiste middelen samen om een succesvolle campagne neer te zetten. Wist je dat wij jouw POS pakket ook helemaal groen kunnen uitvoeren? Dit doen we onder onze merknaam Fairlyn. Fairlyn is een productlijn met de meest duurzame oplossing in zijn categorie.
G-star herfst 2022 campagne
De supersterren van G-Star in beeld
Recent hebben wij het hoofdkantoor van G-star in Amsterdam voorzien van de nieuwe denim herfst 2022 campagne. Het denimmerk heeft dit keer supermodel Cara Delevingne als eyecatcher in beeld. Vanwege haar rebelse karakter en vele gezichten past ze helemaal in de talentenrij waarmee G-star samenwerkt. Pharrel Williams, Magnus Carlsen, Max Verstappen en Snoop Dogg gingen haar al voor. Met de Cara Delevingne campagne worden alle grenzen weer verlegd en daar doen wij graag aan mee met deze enorme eyecaher langs de ring a10. Naast de printproductie, speciale confectie en het monteren, demonteren wij het Frontlit geveldoek ook. In samenwerking met één van onze vaste leveranciers is bovendien een recycling programma voor het doek opgesteld. Met een oppervlakte van 585 m² heeft dit doek een gewicht van ongeveer 160 kilo en is recycling de moeite waard!